کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد این مؤسسه که بی‌شک پرفروش‌ترین کتاب‌های کنکور ارشد در بازار کتاب می‌باشند، محبوبیت قابل توجهی نیز در بین دانشجویان دورۀ کارشناسی پیدا کرده‌اند. این کتاب‌ها در اکثر دانشگاه‌های کشور در طول یک ترم تحصیلی مورد استفاده قرار گرفته و دانشجویان برای یادگیری مطالب و آماده شدن برای امتحانات پایان ترم نیز، آنها را مطالعه می‌کنند. برخی از ویژگی‌های بارز کتاب‌های ارشد منتشر شده توسط این مؤسسه به شرح زیر می‌باشد:

– همکاری با اساتید متخصص، مجرب و آشنا به مقولۀ آموزش در تألیف کتاب‌های سری عمران

– استفاده از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌ها و نفرات برتر المپیادهای دانشجویی و آزمون کارشناسی ارشد برای ویراستاری علمی کتاب‌های نوشته شده

– استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم چاپ جهت منطبق بودن آثار با استانداردهای روز دنیا

– به‌کارگیری ایده‌آل‌ترین نرم‌افزارهای موجود در جهان، برای رسم تصاویر و شکل‌های کتاب

کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد مؤسسه سری عمران را می‌توان در سه دسته به شرح زیر تقسیم کرد:

اصلی‌‌ترین نیاز دانشجویان برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد، در اختیار داشتن کتابی با شرح درس قوی، تمرینات متنوع در تکمیلِ شرح درس و تست‌های طبقه‌بندی شده (تألیفی و سراسری) در هر درس می باشد. از این رو کتاب‌های درسنامه محور سری عمران در یازده عنوان تخصصی مقاومت مصالح، تحلیل سازه‌ها، مکانیک خاک، مکانیک سیالات، پی‌سازی، هیدرولیک، سازه‌های بتنی، سازه‌های فولادی، راهسازی، روسازی و زبان تخصصی تولید و منتشر گردید. با گذشت زمان و پس از چندین چاپ، کتاب‌های درسنامه محور سری عمران که تحت عنوان کتابهای نسل جدید چاپ می شوند، به‌تدریج با تغییرات اساسی و براساس شیوه‌ای جدیدتر به مجموعه کتاب‌های 2 در 1 تبدیل خواهند شد. منظور از کتاب های 2 در 1 قرار گرفتن دو کتاب درسنامه جامع و همچنین بانک تست در قالب یک کتاب است. این کتاب ها دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

– تبدیل فصل های 70-80 صفحه ای به مباحث 10-15 صفحه ای در کتاب های 2 در 1 که مطالعه درس را بسیار ساده تر می کند.

– اضافه شدن نکات و روش های جدید به درسنامه که حل تست های درس پی سازی را راحت تر می کند.

– قرار گرفتن جمع بندی و خلاصه مطالب در پایان هر مبحث

– قرار گرفتن تمرین ها و تست های متنوع، جدید و متناسب با کنکورهای سالهای اخیر در خلال درس و حل آنها

– استفاده از طرح پرسش و پاسخ برای تدریس مطالب درسی مشابه با کلاس های حضوری موسسه سری عمران

– قرار دادن بانک تست های طبقه بندی شده پی سازی در قسمت دوم کتاب با استفاده از ایده های جدید و متنوع به همراه پاسخ نامه تشریحی کاربردی

تذکر: در حال حاضر کتاب پی سازی سری عمران از مجموعه کتاب های 2 در 1 منتشر شده و سایر کتابهای موسسه نیز به تدریج به همین صورت تغییر خواهند نمود.

شیوۀ تألیف این کتاب‌ها مشابه با کتاب‌های نسل جدید سری عمران است و شامل دروس ریاضیات عمومی (1)، ریاضیات عمومی (2)، معادلات دیفرانسیل و کتاب واژگان زبان عمومی در 100 روز و گرامر زبان عمومی در 50 روز می‌باشند.

 هدف اصلی در آماده‌سازی این کتاب‌ها (سؤالات و پاسخ‌های کنکور سراسری)، تدوین مجموعه‌ای کم ایراد زیر نظر اساتید نام آشنا بوده است تا داوطلبین آزمون با اطمینان کامل و خاطری آسوده، سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد (سراسری) را با حل تشریحی صحیح در اختیار داشته باشند. کتاب مربوط به آزمون‌های سراسری دو جلد است که جلد اول شامل سؤالاتِ  آزمون سراسری از سال 1380 به بعد می‌باشد و جلد دوم، کتاب پاسخ‌نامه تشریحی است که پاسخ سؤالات را از سال 1380 تاکنون شامل می‌شود.(سوالات و پاسخ تشریحی سؤالات آزمون‌های 80 تا 89 را می‌توانید در سایت سری عمران،در قسمت بخش های تکمیلی کتاب های سری عمران  ملاحظه کنید و استفاده نمایید)

 

در این قسمت می توانید آخرین کتب تهیه شده توسط موسسه در زمینه آزمون کارشناسی ارشد را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید پس از مشاهده کتاب مورد نظر خود با کلیک بر روی قسمت توضیح بیشتر قسمتی از آن کتاب را به صورت فایل مشاهده و دریافت نمایید.